TEREC / Repozitoriu digital / Învățare mediată electronic (elearning)

Denumire : E-Learning: A Guidebook of Principles, Procedures and Practices
Autor : S. Naidu
Tip : Ghid
Numar de pagini : 100
Anul publicarii : 2012
Domeniu științific : Pedagogie
Descriere succintă a resursei / rezumat (max 1000 semne) : Lucrarea are drept scop explicarea noțiunii de E-learning și a modului în care tehnologiile informaționale influențează procesul educațional.
Grup țintă : Lector
Cine a adăugat resursa( instituția, persoana). : Eugen Zaporojan, UPSC
Fisiere atasate : Descarca
Adresa : http://www.col.org/PublicationDocuments/pub_e-learning_guidebook.pdf

Denumire : Who is responsible for E-Learning Success in Higher Education? A Stakeholders' Analysis
Autor : N. Wagner, K. Hassanein, M. Head
Tip : Articol
Numar de pagini : 11
Anul publicarii : 2008
Domeniu științific : Pedagogie
Descriere succintă a resursei / rezumat (max 1000 semne) : Autorii analizează conceptul de E-learning și propun o matrice a responsabilităților, destinată părților interesate de implementarea cu succes a învățării mediate electronic.
Grup țintă : Lector
Cine a adăugat resursa( instituția, persoana). : Eugeniu Zaporojan, UPSC
Fisiere atasate : Descarca
Adresa : http://www.ifets.info/journals/11_3/3.pdf

Denumire : Where Is The Learning In e-Learning?: A Critical Analysis Of The E-Learning Industry
Autor : G. Woodill
Tip : Studiu
Numar de pagini : 23
Anul publicarii : 204
Domeniu științific : Pedagogie
Descriere succintă a resursei / rezumat (max 1000 semne) : Studiul analizează problemele care apar în procesul de implementare a e-Learning-ului în instituțiile de învățământ.
Grup țintă : Lector
Cine a adăugat resursa( instituția, persoana). : Eugen Zaporojan, UPSC
Fisiere atasate : Descarca
Adresa : http://www.operitel.com/lib/pdf/wp_elearning_analysis.pdf

Denumire : National Strategies For E-Learning In Post-Secondary Education And Training
Autor : T. Bates
Tip : Ghid
Numar de pagini : 135
Anul publicarii : 2001
Domeniu științific : Pedagogie
Descriere succintă a resursei / rezumat (max 1000 semne) : În lucrare este analizat conceptul de e-Learning și sînt propuse strategii de implementare a e-Learning-ului în instituțiile de învățământ post-secundar.
Grup țintă : Lector
Cine a adăugat resursa( instituția, persoana). : Eugen Zaporojan, USPC
Fisiere atasate : Descarca
Adresa : http://unesdoc.unesco.org/images/0012/001262/126230e.pdf

Denumire : eTeach Programme Training Manual
Autor : eTQF
Tip : Manual
Numar de pagini : 84
Anul publicarii : 2010
Domeniu științific : Pedagogie
Descriere succintă a resursei / rezumat (max 1000 semne) : Manualul este destinat celor care fac primii pași în implementarea tehnologiilor informaționale în procesul de predare și învățare: familiarizarea cu computerul și componentele periferice (scanere, proiectoare), crearea documentelor în MS Word, a prezentărilor în MS PowerPoint, navigarea pe Internet, etc.
Grup țintă : Lector
Cine a adăugat resursa( instituția, persoana). : Eugen Zaporojan, UPSC
Fisiere atasate : Descarca
Adresa : http://api.ning.com/files/dRWyWmRrP8uKv9CUFBHzN-lcmDUJtzumlKZwstnUiNrCFaP8oqnxKFPDB2hfjAbUQElmej*W*bi6hUNlncubyc1xX1-9Tgbh/eTeachTrainingManual_Web.pdf