TEREC / Repozitoriu digital / Învațare centrată pe student

Denumire : ÎNVĂŢĂMÂNTUL CENTRAT PE STUDENT – REPER PRINCIPAL AL PROCESULUI BOLOGNA
Autor : L.-L. Todorescu
Tip : Articol
Numar de pagini : 9
Anul publicarii : 2009
Domeniu științific : Pedagogie
Descriere succintă a resursei / rezumat (max 1000 semne) : Articol în Buletinul AGIR, nr. 2-3/2009/ . Conține o ”imagine” de ansamblu al învățământului centrat pe student.
Grup țintă : Lector
Cine a adăugat resursa( instituția, persoana). : Valeriu Cabac, USB
Fisiere atasate :
Adresa : http://www.agir.ro/buletine/489.pdf

Denumire : CENTRAREA PE STUDENT ÎN CONTEXTUL PROCESULUI BOLOGNA
Autor : R. Dumbraveanu
Tip : Ghid
Numar de pagini : 111
Anul publicarii : 2014
Domeniu științific : Pedagogie
Descriere succintă a resursei / rezumat (max 1000 semne) : Ghidul prezent este rezultatul unei sinteze a literaturii referitoare la elaborarea profilului calificării și a programelor de studii din spațiul European. Este destinat factorilor de decizie şi cadrelor didactice universitare, experților din domeniul recunoașterii și acreditării programelor de studii, precum și tuturor celor interesați de problemele învățământului superior și de promovarea paradigmei ”centrare pe cel ce învață”.
Grup țintă : Lector
Cine a adăugat resursa( instituția, persoana). : Eugen Zaporojan, UPSC
Fisiere atasate : Descarca
Adresa :

Denumire : Student Centered Learning. An Insight Into Theory And Practice
Autor : A. Attard, E. Di Ioio, K. Geven, R. Santa
Tip : Studiu
Numar de pagini : 47
Anul publicarii : 2010
Domeniu științific : Pedagogie
Descriere succintă a resursei / rezumat (max 1000 semne) : Studiul analizează conceptul invățării centrate pe student și condițiile necesare implementării.
Grup țintă : Lector
Cine a adăugat resursa( instituția, persoana). : Eugen Zaporojan, UPSC
Fisiere atasate : Descarca
Adresa : http://www.esu-online.org/pageassets/projects/projectarchive/2010-T4SCL-Stakeholders-Forum-Leuven-An-Insight-Into-Theory-And-Practice.pdf